Zaloguj się     Rejestracja
Odpowiedz 


[spis] Spis gier podobnych do Club Penguin
Autor Wiadomość
Bro123
Pingwin królewski
*

Liczba postów: 334

Dołączył: 03.03.2007
Coins: 0
Post: #1
[spis] Spis gier podobnych do Club Penguin
A więc tak. Zapewne wiecie, że istnieją podobne gry do Club Penguin.
Między innymi Planet Cazmo i Panfu.

Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Jeżeli znacie inne gry to piszcie. Macie tu szkielet:
Nazwa Gry:
Strona:
Język:
Opis:
Ocena:
Piszcie, jakie znacie i grajcie!
Będę dodawał te, które napisaliście.

|Wielki powrót|
09.02.2008 14:19
Like Post Odpowiedz cytując ten post
wysocki
Przynęta
*

Liczba postów: 577

Dołączył: 03.03.2007
Coins: -1
Post: #2
[spis] Spis gier podobnych do Club Penguin
Fajny temat.
Ale i tak CP nie przebije niczego!!!
09.02.2008 14:28
Like Post Odpowiedz cytując ten post
Bro123
Pingwin królewski
*

Liczba postów: 334

Dołączył: 03.03.2007
Coins: 0
Post: #3
[spis] Spis gier podobnych do Club Penguin
wysocki napisał(a):Fajny temat.
Ale i tak CP nie przebije niczego!!!
Zagraj w Panfu to zmienisz zdanie.;)

|Wielki powrót|
09.02.2008 14:29
Like Post Odpowiedz cytując ten post
Mr.JAKUB 10
Początkujący wędkarz
*

Liczba postów: 640

Dołączył: 28.09.2007
Coins: 0
Post: #4
[spis] Spis gier podobnych do Club Penguin
kiedyś grałem w adventure quest znudziło mi się wczęsniej grałem w Gladiatusa też się znudizł a na poczatku grałem w cp i dotąd mi się nei znudziło a więc nic nei przebije cp


Wpis z CB
Cytat:[19:46] [20:55] Exael: Czak, kochanie ty moje, daj mi jedno naruszenie o wartości 1 pkt. z dedykacją! Nigdy nie wygasające ;D "Dla Exia, za przyjemność jaką potrafi mi sprawić ;*"
:lol:

Cytat:[20:56] Exael: Wtedy będę miał już dwa dedyki! Ah, ten smak zwycięstwa! ^^
LoL
09.02.2008 14:43
Like Post Odpowiedz cytując ten post
Bro123
Pingwin królewski
*

Liczba postów: 334

Dołączył: 03.03.2007
Coins: 0
Post: #5
[spis] Spis gier podobnych do Club Penguin
JAKUB 10 napisał(a):kiedyś grałem w adventure quest znudziło mi się wczęsniej grałem w Gladiatusa też się znudizł a na poczatku grałem w cp i dotąd mi się nei znudziło a więc nic nei przebije cp
Tylko tu chodzi o takie gry jak CP takie 2D, że możesz obkręcać gościa, są pomieszczenia etc.

|Wielki powrót|
09.02.2008 15:09
Like Post Odpowiedz cytując ten post
Ambuska
Pingwin złotoczuby
*

Liczba postów: 212

Dołączył: 30.01.2008
Coins: 0
Post: #6
[spis] Spis gier podobnych do Club Penguin
zarejestruje się na Panfu. co trzrba wpisac w ich bin?

Aмßύςқά



Hm. Powrót? xD
09.02.2008 15:12
Like Post Odpowiedz cytując ten post
Bro123
Pingwin królewski
*

Liczba postów: 334

Dołączył: 03.03.2007
Coins: 0
Post: #7
[spis] Spis gier podobnych do Club Penguin
Wybierz opcję pierwszą, bo to znaczy dziewczyna ;]

|Wielki powrót|
09.02.2008 15:15
Like Post Odpowiedz cytując ten post
Ambuska
Pingwin złotoczuby
*

Liczba postów: 212

Dołączył: 30.01.2008
Coins: 0
Post: #8
[spis] Spis gier podobnych do Club Penguin
ale chodzi mi o to drugie okno :/

Aмßύςқά



Hm. Powrót? xD
09.02.2008 15:16
Like Post Odpowiedz cytując ten post
Bro123
Pingwin królewski
*

Liczba postów: 334

Dołączył: 03.03.2007
Coins: 0
Post: #9
[spis] Spis gier podobnych do Club Penguin
Chodzi Ci o Ich bin...jehre alt?
to to jest wiek.
A z resztą tu wam wytłumaczę:
Ich bin ein? - płeć: 1 kobieta, a 2 facet
Ich bin...jehre alt. - wiek.
Ich akzeptiere AGB - akceptacja warunku AGB.
Dalej jest wybór koloru.
Dein Pandaname - nick
Geschenkgutschein - to nie wiem, ale tego nie trzeba :P
Passwort- hasło
Passwort wiederholen - powtórzenie hasła
E-mail adresse- E-mail
e-mail adresse wiederholen - powtórzenie e-maila.
Koniec, teraz możemy grać!

|Wielki powrót|
09.02.2008 15:25
Like Post Odpowiedz cytując ten post
Ambuska
Pingwin złotoczuby
*

Liczba postów: 212

Dołączył: 30.01.2008
Coins: 0
Post: #10
[spis] Spis gier podobnych do Club Penguin
zalogowalam się :) gdzie jest jakis item?

Aмßύςқά



Hm. Powrót? xD
09.02.2008 15:29
Like Post Odpowiedz cytując ten post
Mietek Źul
Konto nieaktywne

Liczba postów: 541

Dołączył: 23.07.2007
Coins: 0
Post: #11
[spis] Spis gier podobnych do Club Penguin
gralem w panfu
beznadzieja... wierna kopia CP ale i tak pingwiny ponad wszystko ;)

i wg mnie troche za malo tych gier aby robic spis
09.02.2008 16:07
Like Post Odpowiedz cytując ten post
Michalosik
Tajny agent
*

Liczba postów: 2,124

Dołączył: 01.01.2008
Coins: 8,722
Post: #12
[spis] Spis gier podobnych do Club Penguin
Mietek Źul napisał(a):gralem w panfu
beznadzieja... wierna kopia CP ale i tak pingwiny ponad wszystko ;)

i wg mnie troche za malo tych gier aby robic spis

Zgadzam się z tobą we wszystkim co mówisz... Pingwiny górą!

P.S. Faktychnie mało tych gier, lepiej nie robić spisu, ale jak już jest...;)

http://forum.clubpenguin.pl/image.php?type=sigpic&userid=22730&dateline=1300824802

[SIZE="1"]
Forever young...
[/SIZE]
09.02.2008 17:29
Like Post Odpowiedz cytując ten post
1w2m
Pingwin cesarski
*

Liczba postów: 411

Dołączył: 14.07.2007
Coins: 0
Post: #13
[spis] Spis gier podobnych do Club Penguin
Nazwa Gry: Penguin Planet
Strona: www.penguinplanet.dbv.pl
Język: Polski
Opis:Wierna kopia cp którą stwożyli forumowicze
Ocena:3/10 na zachęte

[url=nudzi ci sie ze w to klikasz -.-][/url]
Cytat:[24:24]...: Kurde, kurde kurde! Mój dziadek jest chory na kurde!
09.02.2008 17:36
Like Post Odpowiedz cytując ten post
Jot
Przynęta
*

Liczba postów: 599

Dołączył: 08.08.2007
Coins: 93
Post: #14
[spis] Spis gier podobnych do Club Penguin
Nazwa Gry: Habbo
Strona: http://www.habbo.com
Język: angielski
Opis: Tworzymy własną postać, sterujemy ją, czatujemy, można też dodawać ludzi do listy znajomych. Plus za dużą ilość pokoi.
Ocena: 8/10
09.02.2008 17:45
Like Post Odpowiedz cytując ten post
Emillo
Młodszy agent
*

Liczba postów: 1,409

Dołączył: 26.05.2007
Pingwin: Emillo96
Coins: 3,959
Post: #15
[spis] Spis gier podobnych do Club Penguin
Przydatny temat bo nie wiedziałem o Panfu, a w PlanetCazmo gram od dawna ;D
09.02.2008 18:27
Like Post Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Silnik forum MyBB , polskie tłumaczenie MyBBoard. Styl wykonali Ziusz i Emillo na bazie stylu FREUv2 autorstwa Sanczo.
This site is a fansite and is not in any way associated with Club Penguin or Disney.

Top MyBB PL